Life goes on and on.....

Har varit asdålig på att uppdatera här på ett tag, men som sagt jag har ett liv som pågår ....ibland får man prioritera bort vissa saker, bloggen ligger först till på listan..ha ha!
Detta är nog sommaren då jag hunnit med mer en vad vissa hinner på en hel livstid eller så är det bara jag som känner så??? Både bra och dåliga saker, men allt verkar ju ha en mening och bitar faller på plats till slut! Something was´nt ment to be and others apparently was...ha ha.
Tre av fem kattungar har nu flyttat till sina nya hem, de två sista har en vecka kvar i huset, är nog bra för mamma Bianca att inte alla försvinner på en gång! De är sanslöst busiga och har en otrolig medfödd förmåga till att stöka ner...Dammsuga varje dag..tralalalala. Men de är så söta o mysiga så det överväger väl antar jag ;).
"De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar."

Ja så tror jag att det är....eller så får de som förtjänar den för lite.....???
Har haft äran att få klä en brud idag! Göra henne till sitt allra vackraste jag på sin stora dag! Hon var så nöjd att när vi var klara och klänningen på plats så började hon gråta av lycka, det kändes stort att få vara med i hennes känslostämning där o då! Hennes blivande man och deras son var också så fina!
Nej nu ladda för kvällen, kanske en god bit mat på ngn trevligt hak!
Hösten är här ,bara att konstatera..... ja ja då är det ett steg närmare vintern och skidåkning :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

kan tillägga att jag också tog en vals med dammsugaren i ditt vardagsrum då jag hämtade upp Dio. Tror de hade haft avskedskalas för honom tidigare på dagen... om det inte är ni som har haft kuddkrig med dunkuddar framför TV vill säga ;)



2011-08-20 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0