Bored!

Trött, seg, uttråkad= med dagens status! Skulle vilja ha åkt tjejvasan, skulle HA varit på hockey i Leksand, men jag är för TRÖTT!!!! Micke också, vi segar oss igenom dagen istället! Usch jag är dålig på att sega!

Grattis ni i min närhet som åkt Tjejvasan idag och gjort det så fantastiskt bra! Min gamla faster åkte på 1.59 kom på en 195 plats tror jag, fattar ni vad bra hon är! Impressed as hell! Är iallafall tio år äldre än mig....:)
Mina kusiner åkte också bra! Emma på jobbet åkte kanonbra, 2.20 alla tiders! Grattis till er och BU til Anja Pärsson som åkte ut idag...;)

 

Sötnosarna är på vift med sin pappa idag! Grönklitt med dimma! :) Kul att de för åka lite skidor iallafall!

 

Snygga frisyrbilder! Me like!

P.s mina pjäxors knölighet beror på att jag hade TRE sulor i den högra...ja ja ja ja, jag förstår att det var korkat, men högerfoten är ju mindre.........kapisch! ;)

Tro om jag ska spana in vad det är för mat i Stackmora idag??? Min älskade farmor är ju där!

Kram / Anna


Kommentarer
Postat av: Mamma

det är röding,så varsigoda men låt oss veta

FARMOR gm MAMMA

2011-02-26 @ 16:31:36
Postat av: Emma

Jag brukar också vara dålig på att sega, men idag är jag riktigt nöjd med mig själv! ;)



Kram

2011-02-26 @ 21:18:03
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0