Satans pjäxa!

Okej nu vet jag var min comfortzone är vad gäller längdskidåkning...iallafall idag! 2 mil, inga som helst problem! 2,3 mil nu börjar det kännas i höften...högerpjäxa klämmer.....sedan vid 2,5 mil börjar det kännas i hamstringsen( baksida lår) typ krampkänning säger de som förstår sig på...kände det förra helgen också men har annars aldrig kännt detta när jag åkt! Sedan klämmer, spänner och till sist även ett litet skavsår....va FAN! Men jag åkte iallafall 3 mil idag på godkänd tid! Micke o pappa hakade på de 2 första milen sen åkte de hem!

Drack lite blåbärssoppa efter varje mil, måste ju få in lite Vasaloppsstämning! Ha ha
är det ngn som har sådana här pjäxor, mina ser nästan ut så här, men i såfall har ni problem med dem?
Det klämmer på högerfot fram ( och det konstiga är att det är min lilla fot).

 

Har inte sådana skidor! Jag kör Atomic för tillfället!

Igår var vi på Bio med ungarna! Vi såg Gulliver med Jack Black, sevärd absolut men jag har sett bättre! Ungarna var dock supernöjda så det var väl tur!



Nu ska jag kolla på Shear Genius på femman, ett program om frisörer som tävlar! :)



Kramen / Anna



Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, va långt du åkte!! jag var helt slut. hade alldeles förmycket kläder på mig!... Jag har lika pjäxor som dig, har inte känt av något konstigt, men jag har ju inte åkt så mycket heller.=) kram

2011-02-21 @ 19:05:01
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0