Ska jag el ska jag inte?

Usch vad det verkar som om Mars närmar sig alldeles för fort, fasen det var ju nyss december och god tid kvar....
Men ibland så tvingas jag bita i det sura äpplet och försöka inse att jag kan inte göra allt till hundra procent! Det har varit många saker och händelser som sugit min energi på sistone, så det blev inte så mycket kvar till träningen! Synd för det är en sak som jag mår väldigt bra av! Har iallafall åkt 2.1 mil i Grönklitt idag! Superhärligt väder och min snälla pappa som sällskap! Idag var han extra snäll för han var lite ur form, då fick jag åka ifrån honom! Inte mer än rättvist för det var tvärtom sist....el ngn gång innan...;).



Ska jag åka Vasaloppet eller inte? Jag är sjukt dåligt tränad! Blir bara så irriterad för jag är seedad och nästa år försvinner den, då måste jag åka seedningslopp...och det verkar så drygt! Typ tjejvasan, jag gjorde det för tre vintrar sen. Har väl lyckats skramla ihop kanske 14 mil hittills...så lite! Men jag kan ju alltid starta, för att se hur det är? El så kan jag ligga hemma och kolla på spektaklet på tv?

Ja ja whatever! Nu ska jag dricka en kaffelatté och softa!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Klart du ska åka ändå!!! Bara ta det lungt och avverka mil efter mil!!=)

2011-02-05 @ 17:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0