Skidtjejer!

Idag har Felicia kastat sig ut i fädernes spår! Hon har åkt ungdomsvasan på 5 km! Kanondag med sol och snabba spår! Felicia blir dock lite sur över att inte vara med och slåss om vinsten, men som hennes mål med skidåkningen är: Att orka med att springa som en dåre på fotbollsplan så får hon nog vara nöjd! he he



Två glada tjejer innan start! Flisan o Klara!



Och där gick starten...



Felicia på upploppet! Grattis ,bra åkt gumman!



 Biljard i kväll? Är jag inte söt så säg / Sidney!



Den här korgen har faktiskt husse köpt till mig, nu blir jag ledsen......:(



Kram o ha de bäst!

Anna


Kommentarer
Postat av: sussi

Ursäkta att jag inte såg att det var du som stod vid bilen. Kram Sussi.

2011-03-01 @ 10:27:56
URL: http://www.limsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0