Stor o stark!

Jag älskar den där känslan när jag känner mig stark fysiskt, för oftast så blir jag det ialla andra lägen också då!
Nu har jag haft en antydan till detta sista ggr jag tränat, så härligt! Idag på spinningen träffade jag en bekant som berättade att hon åkt Vasaloppet med bara tre mil skidor i benen innan....va fasen tänkte jag, då kan jag det också! Så i kväll är jag helt bestämd på att åka :).

Igår var det avslutning för våra fyror, det var middag och utklädning! Middagen med efterföljande kareoke var på Victusella i Falun! Temat för utklädning var olika yrken, allt utom frisör! Jag var rockstjärna..........de tyckte att jag såg ut som mig själv, ja men visst jag går runt och ser ut som en rockstar hela dagarna.........äh jag hade iallafall kört volymmaster i hela håret (våfflat) så det var superstort! Coolt! Så riktigt vardaglig var jag inte!

 

Nehej var inte detta jag?? VA? Har jag svart hår och väger dubbelt så mycket! Ja ja det var ju det jag sa: Stor o stark!



Det är mina barn som är mina hjärtan! Jag älskar hjärtan!
Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0