Underbara barn!

Igår när jag kom hem efter jobbet så hade tjejerna städat och gjort såååå fint! Till och med tänt ljus. Underbara barn säger jag bara! Nog för att jag behöver tjata om saker och det ganska ofta, men igår var jag nästan stum av tacksamhet! Sen menar jag inte att städning är det viktigaste, det ska gudarna veta, men jag var otroligt trött efter en hård vecka så det var skönt! Tack mina underbara tjejer!




Godingarna!



Oxbergs fäbodar!


Idag så har jag åkt skidor :Oxberg - Mora med Ellinor, inget glid, inget fäste till och med var det svårt att få fast stavarna i backen, allt var som pulveriserat...och löst! Men bra träning var det nog! Men en sak som är säker är att största chansen till misslyckande med att ta mig i mål i Vasaloppet är min förbenade rygg! Ländryggen, sen strålar det ut mot höfterna och ner på baksidan av låren......ja ja jag börjar bli gammal! Men sjukt irriterande är det! Skav av handskarna, måste köpa nya! Höger pjäxa är inte lika skön som vänstra, och varför då? Skav på hälen och klämmer i tån...skit också! Åh vad skönt nu har jag gnällt av mig lite!



Nu ska jag och ungarna mysa i soffan och titta på melodifestivalen! För övrigt kom jag på ett stort minus med dagen, BILJÄVELN är paj, den vägrar starta....sluta dumma bil, du ska bara rulla! Fick till och med hjälp av en som jobbar på SAAB, men det gick inte ändå! SKIT! Men imorgon är en ny dag, hoppas bilen också fattar det när vi tar nya tag! ;)

Tack snälla Ellinor för träningssällskapet och tack till din underbara karl för skjuts och hjälp! Vårda han ömt ;).

Kram på er!




Ha det bra / Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja "Alf" kan det där med mode han. ;P



Vilka snälla barn du har, tur det när jag inte bor hemma längre. ;) Hihi... Men du, börjar tant bli gammal. AKTA lårbenshalsen bara- ojojoj... :D Tror du behöver Niják som lite draghjälp. Då går det nog fin fint! ;)



Kram kram

2011-02-12 @ 23:25:27
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså, ja det tror jag... Malamute valla kallas det! ;)

2011-02-13 @ 11:18:40
Postat av: Emma

Hihi, kom på en idé! Jag kanske ska starta en charmskola. Det borde finnas en bra markand för det här i Örebro, med tanke på hur sura & gnälliga alla är här. ;)

2011-02-16 @ 21:53:58
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Kajsa Lundstedt

Vad kul din blogg verkar! kommer med all säkerhet att läsa din blogg igen! =) Ha en bra dag =)

2011-02-23 @ 17:51:53
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0