What the fuck?

Nu är jag lite upprörd! Varför kan inte folk stå för det de säger???
Jävla maktmissbruk! Usch säger jag bara! Jag som varit så stolt....nu vet jag inte om jag är det längre!
Pratar om våran kära organisation inom yrket. Handlar inte om mig eller min salong men om hur eleverna idag kan bli bemötta, få olika budskap, detta leder till kaos för en del stackare! Grr Ska inte behöva vara så tycker jag!

Men annars är det bra..........he he! Lite känning i halsen bara efter två dagars gnetning i skidspåret! Jag tål nog inte mer än en dag verkar det som!

Här kommer en länk till en låt som som verkligen beskriver min känsla inom mig!

http://www.youtube.com/watch?v=9PKQpcJ2VH8

With love/ Anna


Kommentarer
Postat av: Ingalil

jag håller med dig, det spelar tydligen ingen roll om man har protokoll, mail eller sms från organisationen som säger något helt annat! Vi har i alla fall missuppfattat. Hoppas inte en enda en söker medlemsskap.

2011-02-07 @ 14:49:17
Postat av: Emma

Åhh, vad irriterade! :/



Svar: Jag försöker hålla modet uppe, men det börjar bli svårt... Jag snubblar hela tiden på mållinjen, ingen arbetsgivare har kunnat säga varför egentligen. Utan att det är så många som söker med samma kompetens & att det tyvärr blev jag som blev bortvald denna gång... Blir besviken på att man försöker vara lite morsk & lämnar hembyn för att flytta till en stad där jag trodde det skulle finnas mer bra jobb att välja mellan. Men ack nej... Vet inte vad jag ska hitta på? På Mickes jobb börjar dom sparka folk nu också så det känns ljust det här... Tänk om han också blir av med jobbet!? Vad gör vi då liksom? Flyttar hem??? Ja, jag vet inte jag... Jaja, det löser sig säkert!



Ha det bra, kram kram

2011-02-08 @ 12:53:03
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0