Love to my kids!

Jag älskar mina barn så otroligt mycket! Vill att livet ska behandla dem bra. Vill att de ska mötas av kärlek och omtanke, men också ge detta själva! Som barn behöver man trygghet, ömhet, kärlek, lyssnas till, och mycket mycket mer... Tid är nog det viktigaste, kombinerat med kärlek!



Så här fulla i bus är de rätt ofta, a handfull så att säga ;).



Felicia på dessa två bilder. Om jag är stolt över mina barn? Hell yes!



Och på dessa två är det Selma! Mina söta solstrålar!

Sedan vill jag bara säga att det är synd att en del folk inte kan hålla sig till sanningen i otroligt viktiga frågor! Men att ljuga sig till en egen sanning är väl inte helt ovanligt! Moral borde vara ngt som står högt i kurs! Hur ska man annars kunna se sig själv i spegeln varje morgon? Nej värna om att ge medmänniskorna kärlek och omtanke och ge åtminstone barnen en chans att se vad moral är! Se sanningen, gillar du inte den, stå för den och berätta sedan ifall du vill ha det annorlunda från och med nu, men ljug inte om det förflutna..det kommer ikapp en vacker dag, ibland förr än du anar!

Älskar alla mina vänner och människor som ger mig ngt på vägen, varje dag består oftast av nya spännande möten! Se upp vi kanske möts imorgon!! Ha ha

Nu ska detta liv bli mitt! Jag ska försöka följa mina drömmar...



Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

STOR kram till er...

2011-01-14 @ 08:35:37
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Michaela Lööw

<3

2011-01-15 @ 08:24:03
URL: http://michaelaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0