Ny energi!

Har jag ny energi eller vill jag ha?? Det är frågan! Jo jag har fått lite ny energi men jag vill ha ännu mer!
Ska jag vara trygghetsnarkoman hela livet eller ska jag chansa lite? Oj nu blir det stora frågor. Men jag har haft en såndär funderar period, får sådana med jämna mellanrum...De är bra men ibland jobbiga för jag kanske måste spåra in mig på rätt spår!

Helen o Johan har fått en son! Stort Grattis till er!

Kom bara på det, och vill önska dem lycka till!

Det finns mycket kloka människor i vår värld, har pratat med en av dem idag!!!

Håller på och planerar lite till tjejkvällen som vi troligtvis ska ha på Hotellet i Orsa den 22 feb. Det får ni tjejer inte missa. En Må Bra kväll....mer får ni veta senare!

Sitter här o tittar på en halvfärdigtavla.....men bestämmer mig för att den får fortsätta vara det! Den måste mogna...... ;)

Mår bra nu, men inte så bra att jag kan träna än, men håller tummarna!

Nu ska jag gå och krama lite djur o barn i soffan!


Ha en bra kväll och ta hand om er! / Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också ha mer energi!!!

På dom intervjerna jag har varit på hittills har jag snubblat på mållinjen på allihopa... :( Grr! Sen har det varit lite dåligt med jobb att söka nu under alla helger som varit... Men nu har jag sökt 3st som just har kommit ut på annons samt blivit rekomenderad till ett utav A-F. Får väl se om det blir napp på ngt utav domm då...



Kram kram

2011-01-12 @ 08:16:48
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0