Always will be!

Nej fy tusan, nu måste jag försöka rycka upp mig! Kanske ska måla lite! Men varför är alla tavelramar fyrkantiga??? Tråkigt..........Jag har dessutom gjort en rolig sak med min kursanmälan, kanske blev lite fel där...men jag går ändå...kanske är ngn mening med det! Kanske berättar sen! :)

Känner mig lite piggare idag men långt ifrån frisk! Men huvudsaken att är det går åt rätt håll.......Atjoooo atjoo 
Inatt satt jag uppe och spelade musik på spotify o Youtube...ska länka några bra låtar till er!

http://www.youtube.com/watch?v=011--GqhV7E

http://www.youtube.com/watch?v=37Rhr_mKZbU

Håll till godo! Nu ska jag se om jag kan få till ngt med pensel och uttråkad hjärna!



Våran valp håller på att bli en stor tjej...hon löper...så husse har åkt o köpt blöja!

Sidney a big girl with big girls secrets...


Kram A

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag beställer en tavla grått vit svart och en pastellfärg tackar på föörhand

2011-01-09 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0