Ej badvänlig!

Jaha så har man lirat lite golf då! Var det kul eller inte, ja det var länge sedan jag skrattat så mycket....ler bara jag tänker på det! :) Inga sura miner bara asgarv när ngt gick fel...me like! Drivern verkar het...ha ha så skönt! Tack Enmalm med polare för lätt en av de roligaste rundorna ever!

Tränar för fullt, MEN idag får vi se hur det blir med den saken! Är fan bakis, hur länge sen var inte det??? Men men det ena gav det andra, så var man i full gång! Spenderade två timmar med att se på hur en snäll själ försökte laga min mobil och fixa till en ny, men fasen det ville sig inte.....Drog vidare till broren o company, och då går det som det går! Men en sak bara, min bror är så sjukt duktig på att laga mat så det finns inte! Mycket skratt o galenskap framåt småtimmarna.... och Jenny hon jobbar övertid....som vanligt, varför spendera så mycket tid på att sälja en plattång till en som är rakad på skallen??? Arbetsskada säger jag bara!
Antar att jag mår som jag förtjänar och att bada med mobiltelefon får man visst inte göra, det var gårdagens lärdom.
Har tappat en mobil i Orsasjön, sen en i toa och tro det eller ej men i en kaffekopp!!! Vatten är inte bra för mobiler, lär jag mig? Neeeeeeeeeej!
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har aldrig funderat på att investera i en rejälare typ utav mobil som är stöt, damm & vattentålig? ;P

2011-07-21 @ 22:56:59
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: owner self

Har beställt en iphone 4 idag, men de var inte heller badvänliga...jävla skit telefoner, ska det va så svårt med lite vatten???

2011-07-22 @ 01:06:12
Postat av: Emma

Du får väl ha ett drycase på hela tiden! ;) Hihi...

2011-07-22 @ 13:00:36
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0