Heavens hung in black....

Lifes a bitch then you marrie one..unt so weiter...Eller så är du bitchen??? Vad vet jag? Är både k.. glad o tacksam! Mitt tillstånd är rätt coolt, men tror inte omgivningen hänger med! Jag tar en dag i taget, har slutat ta så mycket hänsyn till allt o alla, det är liksom inte läge för det! Vill leva livet fullt ut, NU! Antingen are you in or out! Inte så mycket övers för tjafs och trams längre! Past that shit!
Älskar min tillvaro på så många sätt! Jag gör vad jag vill, när jag vill....Ingen frågar när jag kommer hem eller om jag kommer hem....Obs gäller såklart bara när barnen inte är hemma....Saknar dem rejält mycket, men de är så glada denna gången när de är hos farmor o farfar så då blir jag lugn!
Tack för en underbar kväll mina vänner! Love you! <3
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejja Anna du är bäst!!! ;) Helt rätt, livet är på tok för kort för att kasta bort på tjafs & trams. Så njut & lev fullt ut. Man ska ta till vara på varje dag. :)



Kram

2011-07-14 @ 08:36:47
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Morgan

You go bruden!! =)

Tror man kan kalla dig inspirationskälla och energiknippe...

2011-07-14 @ 11:55:24
Postat av: iana

Kör, bara kööör!

och njuuut av livet! :)

2011-07-15 @ 12:44:55
URL: http://illiyena.wordpress.com
Postat av: Mamma

TÄNKA PÅ ANDRA MÅSTE MAN,FÖR ATT KUNNA TÄNKA PÅ SIG SJÄLV PÅ ETT BRA SÄTT

2011-07-24 @ 13:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0