Iron Maiden

Älskar Iron Maiden. Konserten igår var helt magisk, kan inte beskrivas måste upplevas! Om ni inte varit på dem, har ni en sa kvar att avverka i livet!
Själv har jag ju lovat mig själv att göra saker som jag blir lycklig av, detta var en av dom! Blev jag lyckligare? Ja skiter björnen i skogen? ;) Underbart!
Det var jag , Jenny, Jon och Marcus som åkte till Göteborg. Haft en kanonhelg med dessa underbara människor. Tack för att ni finns och är så goa.
Denna vecka har det hänt så sjukt mycket i mitt liv...Saker som är stora, tunga och sorgliga! Men jag ser med hopp på framtiden. Och lever det gör jag ju idag! Gårdagen minns jag!
Kram på er / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tack! Ja, det var jätte kul att ses, som vanligt. ;)



Roligt att konserten var bra! :) Man ska verkligen göra saker man blir lycklig utav. Det är väl det livet är till för. Njuta & må bra! :)



Kram på dig!

2011-07-03 @ 16:45:17
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0