Klant

Alltså jag måste vara helt pantad i kolan! Idag slår alla rekord säger jag bara...Kommer glad ihågen till Audio Video och ska hämta ut min nya Iphone! Dom: har du fått ett sms om att det är klart? Jag: äh det har jag glömt att jag skulle få först....bara att trava ut och börja vänta på ett sms ( sms är sånt man kan få vänta länge på ibland!).

Ja ja åkte vidare till golfbanan...glad ihågen....väl utanför mitt skåp där mina klubbor är inlåsta inser jag att nyckeln till hänglåset är hemma....grr grr o grr igen!!!!  Men eftersom jag är en född problemlösare så rantar jag in till våran pro Mattias: Har du en bultsax? Det hade han , han hjälpte mig att knipsa av hänglåset, precis då ser han att det inte ens var låst...åh va fan, helt i onödan..Ja ja skitsamma jag fick ut mina klubbor, travar iväg till repan för att startanmäla mig till tävlingen, väl därinne inser jag att plånboken är borta???? Åh tusan, sprang som en gasell ( ok flodhäst) till vagnsboden, o där utanför mitt skåp låg snus, nycklar och pluskan! Tack o lov! Går och köper en flaska vatten och sen gör jag klart men startanmälan! Kommer på att jag måsta tjacka några bollar! Går in till pron ( Mattias) köper ett gäng och går....sen kommer han efter mig och frågar om han fick mitt vatten i dricks??? Alltså inte ett rätt...tur att röva sitter fast undrar vart det varit annars???
Superhärlig dag med Marie Olsson som spelpartner. Inte många poäng men nära, så nära hela tiden....ja ja nästan iallafall, kändes bra! Anmälde mig tills imorgon också, jag kan likspm inte få nog av att bli förnedrad på golfbanan!
Tjejernas styling för dagen!
Selma efter första infärgningen, gjorde en till, så nu är det ännu mer rosa!!! Vad ska man säga: allt klär en skönhet, ja men så är det ju iallafall!
Flisan med flätor! :)
Ha det bäst!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, du är för rolig du! ;D ;) :)



Kram

2011-07-26 @ 09:06:39
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0