Kyrkan, klänningen....

Ja dagen idag är egentligen lite speciell....el var...eller borde varit!!!  Men i mitt äktenskap så var det bara jag som tyckte att brölloppsdag var ngt att fira...hm...det är ju bättre att supa bort den, el låtsas som om den bara var en vanlig dag! Men men det var då, idag skulle vara våran 5-åriga brölloppsdag!

Försöker att inte vara bitter, men vissa dagar är tyngre än andra! Åskan mullrar ute, precis som det mullrar i mitt hjärta! Det är inte lätt att förstå sig på det som händer runt omkring oss! Förstå sig på andra människor eller förstå sig själv!
Lite bökigt känns livet....fast inte alltid....osäker på vad som är rätt och fel! Hur arg och besviken är jag egentligen? Hur mycket ska man orka ta??
?http://youtu.be/LNpv1SCLBMI
En låt som framfördes på vårat bröllopp i kyrkan av en tjej som var min vän då, nu har jag insett att vänner finns det ytterst få av, hon är definitivt inte en av dem.
Men livet består av det som är framför oss, idag är första dagen på resten av mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Emma

STOOOOOOOOR kram till dig!

2011-07-22 @ 12:57:19
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Lärarjäveln

Ha ha ha va sjuk du är........ Tack och lov!!!



Pusset o Kramet på Dig

2011-07-24 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0