Det sägs att ovan....

`Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå men det kan va svårt o tro när man inte ser den!´ da di da da da
Jag älskar Björn Afzelius, så är det bara, eller åtminstone mycket av det han skrivit!

Tränar som en galning, lever med ständig träningsvärk, den bara flyttar runt.... ;)

Har varit på golfbanan idag en sväng också. Första för i år, synd att åskan kom...grrr I år skulle det kunna bli bra..ha ha säger det varje vår tror jag!



Så här såg det ut när vi fyllde glasen på Mallis, äh det var bara en likörprovning! ;)

Hoppas att allt som händer framöver blir bra, men det löser sig alltid! I have to believe!!!

Har snitsat till naglarna hos bästa Elin, så efterlängtat och bra blev det såklart! Fransk med blomdekoration!

Nu ska jag softa lite, eller vika tvätt, den ligger i ögonvrån och irriterar mig...

Kramen.

Kommentarer
Postat av: Pia Vedlund

Hej! vad trevlig dina poster verkar vara. kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer! (: Ha en kul helg :p

2011-06-30 @ 09:31:03
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0