Mallorca

Sitter i receptionen och myser med datorn! De andra är för tillfället ute och äter! Jag orkade inte ikväll. Ska trassla hit några rader sen ska jag stupa i säng.

Har följt med hit som kursledare för trend och mode! Haft glada frisörer, som aktivt och på ett mycket roligt sätt verkligen har engagerat sig! Fantastisk rolig dag i tisdags.




Här har vi haft likörprovsmakning!


Igår sjöng jag kareoke på en bar, det är inte så farligt faktsikt, har nog ingen kareoke fobi alt allvarlig längre, så vi kanske kan stryka den från min sjukdomslista...he he Hypokondrikern...nej inte jag inte...

Idag har jag varit Paul Stanley i Kiss och kört show för alla deltagare....scary and crazy and skitkul! Thomas Eklöf var Tomas di leva och Elvis, Gunilla var Lady Gaga och Johan Waller var Lena ph och Caroline af Ugglas, vilket gäng dårar vi är...underbart ha ha.

Livet är under förändring, vad och hur vet jag inte än, men hoppas att det ska bli bättre. Vill att alla ska må bra och njuta av livet. Men jag känner ngt av ett inre lugn att det löser sig, det brukar det ju göra på ett eller annat vis!



Här en bild från våran helhelg med salongen....laddar upp med Pizza inför tvådagars fest och inspiration.

Sol Jenny är en riktig hejare på att käka pizza....ha ha......j hon är bra på mycket den bruden!

Kram och ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: sol Jenny

kom hem nu. Det är ju bara skit utan dig.... ha ha ha. Fast vi har ju löst det ;)

Syns på tisdag.

Kram!

2011-06-02 @ 07:32:33
Postat av: Emma

Svar: Han hälsar & tackar! :) Jätte kul för honom, men för min del är det lugnt. Det känns jätte bra inför nästa termin då vi kommer att ha ett helt nytt upplägg. Så det blir bra ändå tror jag. :)

Hoppas allt är bra i byn!



Kram



2011-06-06 @ 22:41:02
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0