Där björkarna susa....

Kan bara konstatera att jag har underbara vänner! På fredag landade mr Björk här med en matkasse full i god mat!
Vi kockade och drack gott vin och bubblade som bara vi kan! Underbart mysigt!
Lördagen började med en liten tur runt Orsa för att visa Tom hur fint det är här, finast var det nog i Stackmora på altanen hos min kära kusin Lena! Där blev det lunch o kaffe och såklart tid att besöka zoo, alltså deras gård med alla roliga djur!
Och som alltid ska det ju hinnas med lite träning också, så på med träningskläder och ner på byn till stämt möte med Sadam och mina härliga träningskompisar! Tufft crossfitpass, riktigt jobbigt men jag kände mig sjukt nöjd med min insats. Förutom höften som spökar så känns det verkligen att jag blivit starkare och kläderna sitter bättre, skön bonus!
Sen hör o häpna så gick jag ut...på Strandserveringen med Ewa-Lena, och vi hade skitkul. Jag som inte gillar att gå ut i Orsa, men det var helt okej. Kan bero på sällskapet och att jag på så viss kunde hålla lite koll på mina barn tills de cyklade hem med sin pappa! Avslutade kvällen med ytterligare ett träningspass, cyklade hem i regn...ha ha
kram kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Jesper

är det så du upplever mig som sadam och dina trevliga Träningskompisar. Hmmm. ;) och bilden är det så illa att man vill spy efteråt? Aj aj. Får bromsa lite då så det blir kul.

2011-06-26 @ 20:17:39
Postat av: sussi

Kul att se dig kram Sussi.

2011-06-26 @ 21:16:43
URL: http://www.limsus.blogspot.com
Postat av: Emma

Svar: Tack! ;)

Vad gött du verkar ha haft det- nice! :) Japp, ses på torsdag!



Kram

2011-06-26 @ 22:18:32
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Lärarjäveln

Gulleplutt lilla Du!

2011-07-02 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0