Boktipset!

Hur ska detta gå? Nackspärr och lurig hals...hur ska det gå??? Bara en dag kvar till drabbningen! Verkar dock som om vädret ska samarbeta....:)

Har en en gång fått kvitto på hur intressant min blogg verkar vara...kul att saker når fram ibland! Jag kritiserar hur mycket jag vill och vem jag vill, speciellt värnar jag om människor som kommer i kläm på ett eller annat sätt!
Syftet är ju hur som helst att få upp ögonen på de som behöver det! Vi är alla lika mycket värda, oavsett om vi är högutbildade med fint jobb eller precis i början på en utbildning! Alla ska behandlas med respekt!

Här är de senaste böckerna jag plöjt igenom, alla var bra fast på olika sätt! Det är det som är så fantastiskt med böcker, de kan ge oss så mycket! Jag läser mycket...vill skriva också! Men allt har sin tid!

En salig blandning av olika biografier och rena romaner! Försöker att läsa på engelska också, passar på när jag hamnar på ställen där det går att köpa det på, inte Orsa om man säger så!

Favoriten av dessa böcker var nog den om Bruce Dickinsson men den som berörde mig mest var faktiskt boken om AC/DC både skrattade och grät....Ja jag vet att jag är lite knäpp!!!

Nu ska jag LADDA...under min elektriska filt och med zonsalva! Micke har utlovat plankstek med hemgjord bea till middag! I vanliga fall hade jag blivit lite sur, eftersom jag alltid försöker laga nyttig mat som ni vet, men nu jäklar är det kolhydratuppladdning som gäller!

Kram på er!

Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tack! :) Jo, det behöver ju få sig en omgång med saxen också. Men tack vare nya jobbet har jag t o m råd med det. ;)

Hej å hå å ladda på nu! Lät mumsigt med plankstek. Vi ska också vara onyttiga med fläskfilé, potatisgratäng & kantarellsås samt ett glas rött eller två. Måste ju fira lite! :)

Kram

2011-03-04 @ 16:52:58
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat med all lobbing!!!



Puss från Lärarjäveln

2011-03-04 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0