Händelserik vecka!

Ja den här veckan kan beskrivas lite typ så här:

Bildspelet jag o Micke just gjort nästan klart, försvann precis.
Bara att börja om, börjar bli riktigt bra på Power point!

Modellerna färgas i rasande fart, sminket appliceras med säker hand av Emily!
Vilken klänning ska hon ha då? Passar örhängena till frisyren?
Emily plockar med stylingsakerna, konkar o sliter, plockar upp dem igen!

Scenen pryds av en soffa. Jag och Tom är också där, på scen alltså!
Det klipps, fixas med uppsättningar, alla blir tillsnofsade till tänderna! Även Emily!

Dagen efter, säljarna hör detta: Bästa visningen vi varit på!

Åker bil tidigt på morgonen, åker bil på natten, åker tåg, åker taxi, sover
hos Tom, sover på hotell och sover hemma!

Fotografering på skolan. Coolaste plåtningen jag sett live! Modellerna jag och eleverna
fixade var grymt snygga! Stolt som en tupp!

Skrivarkurs i huvudstaden! Början till vad? Inspirerande och intressant, vill börja på min bok, NU!
Första inspirationskortet idag: en stor sol. Hur visste de att jag ville ha med Emily på kursen?

Emily: De som assisterar mig, tänker åt mig, är min högra hand, personliga assistent när jag behöver det!

Älska nu, imorgon kan det vara försent!



Kram Anna
         

Kommentarer
Postat av: Lärarjävel´n

Gött, göttigött, göttigöttgött



<3

2011-03-20 @ 21:10:35
Postat av: Lärarjävel´n

Gött, göttigött, göttigöttgött!



<3

2011-03-20 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0