Inspirerad!

Ja det är jag! Som bara den! Vill göra så mycket kreativt, skriva, måla, galna frisyrer, måla om hemma, ja allt möjligt..men tiden är så kort vad gör man då? Trött efter jobbet, dimper ner framför datorn, svarar på lite mail, spanar in fejjan....fy fasen vad tråkigt! ´

Ska nog gå och iallafall vattna mina pelargoner( om de ännu lever vill säga).

Eller klappa en katt........krama en hund........lyssna på Selma, det tar en stund........

Ge mig en vinst på Lotto! Så jag kan leva ut mina drömmar!

Måla måla måla, skriva skriva skriva och TRÄNA!

Skulle få ett nytt träningsprogram men PT:n var fullsmetad i annat jobb......men va fan jag
sväller ju ut.........NU! Jag vet att jag kunde träna själv, men har ingen fantasi för just det,
behöver ett program! Styrketräningsprogram!

Haft en lovely day på jobbet med bästa kollegan Tom, även om jag saknar Emily!

Nu kom jag på att jag vill ut o resa också.........men Åhhhhhhhhhh.

Hunden snarkar på kökssoffan, katten spinner i knät..........bla bla Micke har ockuperat tv:n, hockey, men Leksand är ju inte med, så då skiter jag i det!

Nej , hänga tvätt blir det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumsan jag är ju bara ett telefonsamtal bort! ..nej just i FAN. Den lyckades bli bortkoppla ja. SORRY!



See you tomorrow ;)

/Emily

2011-03-24 @ 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0