Kaos

Vem fan har lagt en röd färg i den blondas kartong?
Kan du hämta ut pengar, terminalen är trasig?
Har du inte satt in våra löner???
Ska hon avfärgas också??
Ska HAN också ha färg OCH slingor?

Taget från kaoset på salongen ifredags!!

Men allt är givetvis uppstyrt och hade sina förklaraingar!
Men en dag vi inte glömmer i första taget!

Uppsättning som jag gjorde på en frisyrvisning för Grazette i Gävle, 15 mars.

Varit på gymmet idag, skönt att vara igång, men just nu gör det förbannat ont i höften...grrrrr

Stackars Micke igår: Han ringer till mig på jobbet..jag stressad är redan i den andra telefonen...VAD VILL DU, skriker jag, då lägger han såklart på!

När jag kommer hem så har barnen och grannen tagit hand om honom...RYGGSKOTT min stora starka karl!!!

Han var liggande på golvet när han ringde, hm jag ska vara snällare i telefon mot honom, det lärde jag mig iallafall! Men han fick mat o lite gos ;).

Nu laddar jag inför morgondagen, måste få lite skönhets sömn då vi ska ta nya bilder på jobbet! Till hemsidan och skyltfönstret!

Psst: Nej jag är inte bitter....åk till Irland ni, jag drar till Åtvidaberg!

;) Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket kaos! Ojojojoj... Stackars Micke, hoppas han mår bättre nu!



Svar: Tack, mår lite bättre idag. Men nu har jag sovit en hel natt också. Skönt! Jodå, jag trivs på nya jobbet. Men det är väldigt KRÄVANDE inget lätt barn jag har hand om... Men det är ju alltid kul att pröva ngt nytt. Jag håller ju hela tiden koll på annat också. Hoppas allt är bra hemma i byn. Ska åka hem över påskhelgen tänkte jag. :)



Kram

2011-03-31 @ 07:24:52
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: sol Jenny

...ändå var den dagen bara början. Kanske ska börja skriva om de normala dagarna, dvs de som är onormala för oss ha ha ha...



Gick ju riktigt bra idag ändå. speciellt lunchen, en fixar kortdragningen själv men 3 drar på en springnota.



Kol och kontroll!

Ha ha h ah ah ahahaaaaa.

2011-03-31 @ 22:22:52
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0