Tjejkväll

Hej här kommer lite bilder från tjejkvällen! Det verkade som det var en uppskattad kväll! Min personliga åsikt var att den var faktiskt riktig lyckad!

Alla som var med gjorde ett kanonjobb! Avslappnade och naturliga och så sköna, det gillar jag!
Själv berättade jag om när jag käkade snö för ngn vecka sen under ett längdskidpass....ja då var nivå satt eller???? ha ha ha   Skitsnack på hög nivå som kryddades av underbara kommentarer från publiken.

Här håller jag och Emma på med modeller på scen! Roligt att göra detta med Emma, hon är så go i snacket! Tänk att vi till och med fick till våran hemsnickrade värmländska...ha ha.





Härliga gäster! Tack för att ni kom, annars blir det liksom inget! :)




Hm inte så smickrande bild på mig kanske..men mina lår är mina lår, kan både gå och åka skidor med dom...:)
Kul var det iallafall att stå där och snubbelprata en massa strunt blandat med sann frisyrfakta!

Glöm nu inte att använda skydd!

Vid värmestyling alltså..........



/ Anna: Head Master Stylist       ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0