Vasaloppet!

Ja hej o hå! Stort grattis till dig Jörgen Brink!

Hur har du lagt upp träningen då? Jaha lite mer distans...jaha menar du att du kört intervall också? Jaha olika höjder, ja men då menar jag att jag också gjort detta! Grönklitt ligger ju högre än Berget! Är jag lite trött så går det saktare, pigg: fortare, så då har jag ju också kört det du gjort.....

Varför kom jag då bara till Evertsberg? Gammal, jag??? Nä du, inte alls! Såg däremot flera halvdöda i spåret! Intressant mot slutet av mitt lopp, det gick saktare o saktare ju ondare jag fick, lägg till stretching pauser och lite annat gnäll på det också, till slut så befann jag mig bland väldigt intressanta skidåkare, såg stilar jag inte visste fanns, gubbar som jag inte trodde de skulle kunna gå, tjocka brudar som glatt skidade på.....MEN INTE JAG INTE, jag fick bryta och BRYTA ihop....Hade ju ont för helvet överallt, NEJ inte vänsterfoten dock, den mådde så bra, va nej jag har aldrig haft ont i den! Varför jag nämde den...ja men den var ju det enda stället jag inte hade ont på....Kapisch over and out!



Ja jag åkte buss...på morgonen...sen fick pappa skjutsa hem mig från Evetrsberg, jag vägrade ta skammens buss!

Måste sända ett stort tack till Orsa sk, de var så vänliga i kontrollerna! Min Micke var också väldigt tacksam...Ja han kom i mål, NEJ han har inte tränat, JA jag har tränat...grrrrrrrrrrr Ja jag är en sopa....buh buh




Och du Jörgen vi hörs...

inte är jag bitter inte............ / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Äsch! Nya tag nästa år!!! :) Eller så får du göra som jag ska göra nästa år, köra cykelwasan på MTB!!! ;)



Kram

2011-03-09 @ 21:47:29
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Nej, inte är du någon sopa inte, du är min idol, som tog dig till Vasaloppsstarten, ut i spåret och sen till Evertsberg, jag hade inte ens kommit från buss eller bil till starten....! Och sen att du "bittert" skriver om det i din blogg....tror nog att du är en vinnare i alla fall! Min Idol!!!

Kram

2011-03-09 @ 21:53:35
URL: http://pyttelitenhamberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Haha, klart jag kan! Kan räkna att 1+1=2 också. Bra va!? ;D

2011-03-09 @ 22:01:43
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Lärarjävel´n

Vi hade iaf roligast av alla mellan Orsa - Sälen......... och det viktigaste, Anna, är faktiskt att vara snygg, eller som du: Snyggast!!



Puss i ljumsken

2011-03-11 @ 00:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0