Baklänges!

Undrar vad farbrorn som jag `mötte´när jag sprang baklänges på kyrkogården tänkte? Det såg ut som om han skulle säga hej, men efter ett ögonblicks tvekan fick jag en osynlig idiotstämpel i pannan...och hejet uteblev!!! But I can live with that!



Såklart var det en övning som ingick i ett crossfit pass made by Jesper! Sammanlagt 2,4 km varav 800 m var BAKLÄNGES. Det var jag o Micke o Sadam själv som körde ett ganska långt pass som avslutades med en Spartacus...det ni!

Trött idag så nu blir det vila, två dagar till och med tror jag!

Här Bill o Bull på jobbet! He he..alltså vi är inte på jobbet här...å snart ska vi ut på nya äventyr!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, han var nog lika förundrad som dom som såg dig & Fille måste ha varit när ni backade till ridklubben. ;D



Kramis

2011-05-06 @ 22:28:51
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0