Crea diem

Att ta kommandot över sitt eget liv, att se till att hamna där man vill vara! Vissa människor tror att om man bara sitter och väntar så blir det bra till slut! Även jag kan av bekvämlighet agera så emellanåt, men fan heller om jag tror på det. Nej jag tror att vi själva måste ta ansvar och skapa våra liv! Crea diem!!! Livet är för kort för att vänta bort......

Mål måste vi ha, strategi för att nå målen och en hel del jävlaranamma! Men glöm aldrig hjärtat, för mig styr hjärtat för det är min sanning! Ja religösare än så där blir det inte! he he



Kram alla livsnjutare och ni andra: skyll er själva!  Inte så allvarligt menat...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kämpar hela tiden allt jag bara kan!!! Men det går ju inte alltid så bra tyvärr... Men jag försöker åtminstone. :)



Kramis

2011-05-22 @ 10:12:48
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Susann fd granne

Jag gör också så gott jag kan :-)

2011-05-22 @ 21:05:23
Postat av: Anonym

en gammal man gör så gott han kan.

2011-05-22 @ 22:24:44
Postat av: owner self

klart att de flesta gör allt de kan, men oftast styr rädslor oss...... Kram

2011-05-23 @ 08:48:13
Postat av: Elin

Håller med dig =))

2011-05-23 @ 20:16:02
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0