Fullt ös!

Ja jösses vad dagarna har rullat på i hundra knyck på sistone!
Lördagen körde jag crossfit ( som vanligt..he he) sen var det personalfest på salongen som avslutades i Rättvik på bowlingkrogen med Hammerfall på scen. Fullt ös vill jag lova!

Jocke efter spelningen: Var vi bra?
Jag: Sådär!
Jocke: Var det bättre på Gesunda?
Jag: äh emellanåt...

Vad fan tog det åt mig, jag tyckte det var skitbra!!!! Varför sa jag inte det? Såg att han blev lite ledsen el sur el nåt, så då sa jag : Jodå ni väl bra!   VÄL va fan det blev fel igen!

Ja ja han ska ju inte bli kaxig! Längtar efter nya skivan som släpps vilken dag som helst! Hörde en sjukt bra förhandsspelning på Bandit idag! Jocke o Pontus var där.

http://youtu.be/DsUQNkKDD8s

Här en länk på låten...den nya...


Sen har vi partat loss på Birka Paradise med 2000 andra frisörer. Sett mycket snygga frisyrer , träffat kollegor och ätit god mat! Toppen bra tripp! Bästa är väl att den gjordes med mina sköna medarbetare både på salongen och Falun. Tack för alla sköna skratt, behövde inte göra situps...ha ha.

Tack för komplimangerna på tavlorna...kram kram

Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojojojoj, vad det partajas här då! ;)

2011-05-19 @ 18:40:29
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0