Lovely weekend!

Selma: VA ska vi duscha med fienden? Innan hon skulle spela fotbollsmatch idag! Nu kom inte Rättvik så det blev en internmatch och det var frid o fröjd i tvagningen, men försäkerhetsskull så har vi nu berättat att fienden är man bara under matchen...inte sen, inte i duschen!

Lovely weekend med besök från Falun och såklart Örebro. Bästa Tom och Håkan! Superkul att de kom. Vi har grillat. tränat, skrattat och haft musiktävling, mina päron var också med, fast inte på träningen!
Underbart hårt crossfitpass med bästa Jesper! Var nöjd med dagens personliga insatts, kändes att jag vilat två dagar. Taggad och sugen! Hoppas mina kära medtränare idag får en saftig svidande träningsvärk...och det menat med omtanke för fortsatt välbefinnande....he he ;)
Sen kanongod lunch i Stackmora med lax och skaldjur! Tack ma o pa!
Dagens prick över i et var massage i Våmhus hos Leena! Tuff finska med härliga nypor, me like!
Ha det gott och se upp för pappas punchpraliner.....
LEV NU OCH ALLTID!
Anna

Kommentarer
Postat av: Lärarjävel´n

Baksidan av låren känns VÄLDIGT korta!!!! Kommer liksom inte ner till golvet när jag försöker böja mig framåt...... resten av kroppen har bara en lätt, skön träningsvärk.

Tack för en underbar helg!

P o K

2011-05-09 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0