Morgontrött...som fan!

Morgontrött, ja men kan ändå inte sova!!! Vill så mycket....Har lite ont i halsen, så ni vet bara...ha ha.
Försöker göra lite fix som ska lämnas till världens bästa webmaster, Alexandra! Hon håller nämligen på att uppdatera våran hemsida på jobbet! Vi har tagit nya bilder och lagt in lite nya texter och annat kul. Kommer snart på www.harteametiorsa.se .

Idag eller imorgon hoppas jag kunna leverera mina två nymålade tavlor till sina nya ägare.... nu är det bara lite pet kvar Igår efter en dag på kontoret fick jag lov att hem och vara lite kreativ, annars blir jag rastlös.... Jag tänker så mycket när jag målar även om det är svårt att säga exakt på vad.. så då blir det svårt för mig att skiljas från en tavla jag gjort, tavlan blir liksom min...Ja jag är knäpp. Men nu ska de vara där jag kommer hälsa på en hel del iallafall och till underbara älskade vänner! Och jag vill verkligen att de ska dit de ska!

Lovar att jag ska lägga ut bilder på hur de blev, i helgen kanske...eller vänta jag kanske inte hinner i helgen, har ju lite rockkonsärer och båtresor att klara av ;).

Kram på er och här kommer en länk till en underbart vacker låt!

http://youtu.be/UKikYhQv1Ic

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mona

Ghaaaa.. yeeaaahh.. låter som att jag måste locka med ishockey på tv (jag låtsas gilla fanskapet) å lite soppa så blir det besök idag =)

<3

2011-05-13 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0