Rullar fram....

Hej o hå vad tiden går fort när man har kul! Sista tiden har jag kommit igång ordentligt med träningen, det är helt underbart skönt! Jag mår så mycket bättre då! Idag blev det crossfit och spinning med Sadam= Jesper Johansson, en sann inspiratör måste jag säga!

Det blir mest crossfit, spinning och styrketräning! Har roliga träningskompisar och bra instruktörer...:)

Träningsvärken är en naturlig del av vardagen, ha ha Micke är däckad sen helgens träning, han har precis kommit igång, får väl ha överseende..hm...:).

Tänkte lägga in lite bilder från hemmet, inte så ofta jag fokuserar på inredning, men håll i er nu så.

Hallen, jag gillar boxhandskarna som kikar fram..ha ha!



Vardagsrumsbordet, när det inte ockuperas av ovikt tvätt!



Kökssoffan med tillbehör, en sovande Busy! ;)

Nu blir det inte mer av den varan idag!

Kom ihåg att :leva livet idag imorgon kan det vara försent, och tackla den norrman du ser...

För idag tål vi ingen förlust det var nog att torska mot Norge sist!!! Grrrrrrrrr eller vad ska man säga!
Losa mot Norge i hockey VM, finns det ens på kartan???

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv, det var väldigt trevligt! :) Ojdå, fick polisen komma t o m... ;) Det var värst!

Roligt med lite heminredningsbilder, det var verkligen jätte snyggt med alla röda detaljer ni hade nu. :)



Kram kram

2011-05-03 @ 21:40:09
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0