Hypokondri eller inte?

Vad är meningen med livet? Ska vi göra det som förväntas av oss eller det som vi bara helt enkelt känner för? Nu blev det djupt! Passa er för den svarta botten som finns i okända djup!

Äh jag kollrar bort er lite, idag ska vi vara glada. Kom helskinnad till och hem från Falun, det är det inte alla som gör ( tragisk olycka med en tidigare frisörelev färskt i minnet varje gång jag åker till Falun). Visst är det småsaker som vi oftast gnäller om, men i vardagens stress o fäkt kan de upplevas som färre världskrig. Jag struntade i att ställa in min tallrik i diskmaskinen, det ni, rebelliskt va? Ha ha nä, men jag är lite krasslig och enligt Jonas Gustafsson så tycker han att jag ska komma ur garderoben som hypokondriker!!! Jag som typ aldrig är sjuk, då måste det väl finnas lite tid avsett för att gnälla om diverse åkommor, kommer därför att ge er en status om mitt mående idag!





: Ont i halsen....ja inte så farligt men irriterande!

: Ont i högerhandled.......boxats med Thomas igår, han slog hårt  :).......grrr...  Tränat crossfit med Jesper ett tag och även om jag gör speciella armhävningar så känns det ändå.... But: Its worth it. ;)

: Magkatarr till och från....... slarvat med maten.............But: I live!

: Hårstrå i foten, sitter för långt in för att komma åt, men picks...ha ha ;)

: Höften, ja tant Anna har lite ont i höften, ibland övre delen av häcken ( och den är ju inte direkt liten, mycket att ha ont i). Förstår ni tycka synd om faktorn på den...he he

: Ja sen kan jag väl bara konstatera att själen har ont ibland också, av olika anledningar

: Träningsvärk...nähä räknas inte det..okej då, skit i det!

Ja även om jag tar en djupandningsövning och tänker efter så kommer jag inte på ngt mer just nu! Jo åkomma eller inte.....har svårt att somna, ont av det, ja protesen brukar värka efter sömnlösa nätter!



Kram på er och känn nu efter hur otroligt sjuka ni är, själv ska jag ut med hundarna, så sjuk är jag! ;)

Kommentarer
Postat av: ME <3

ÖJ.... glömde du inte och kissa!!!! ;) noterat!

2011-05-11 @ 20:57:02
Postat av: Emma

Svar: Ja, det är inte lätt att vara så smart som jag alla gånger. ;D Hihi :)



Man ska göra det man känner för, helt klart!

Just nu känner jag efter och min häslostaus är att jag har ont i ena skinkan som är blå, samt högra armen och stel i nacken. Varför då? Jo, för att jag kände för att provrida en Irländsk/ fullblodskorsning och ramlade av- hahahahahahahaha! ;D Sååå kasst! :) Men kul var det! Samt en ball liten pålle! :)Bara det att han gjorde en snabb tvärvändning på en femöring och vips låg jag på marken! Så det kan gå! ;)



Kramis

2011-05-11 @ 22:11:15
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Jesper

abyssus abyssum invocat. Min kärlek till latinskaspråket och resan till Rom förra året påminde mig om hur djup jag är ibland. En dimension som inte är så lätt att förstå. Höjden. Bredden. Längden. Men djupet nja. Om vi sen sätter rotation på det och blir det snurrigt. Det kallas ofta den 4:e dimensionen. Något runt hörnet. Eller som Lisa Nilsson sjunger "himlen runt hörnet. En egen ängel". Sjukt? Ja crossfit är sjukt-jobbigt kanske och beroende framkallande. Det är som att vara i helvetet. Om jag är sjuk. Ja. Obotligt. Troligtvis. Precis som spritflaskorna skriker "drick mig" till en alkoholist. Så skriker mina hjärnspöken "träna" till mig varje dag. Det här blev mer än djupt va? Men du fick höra om både änglar och demoner som spelades in i Rom och var mystisk och djup som jag. Ha ha ha

2011-05-11 @ 23:41:24
URL: http://multisport.blogg.se/
Postat av: Gusten

Hårstrå i foten? Det har jag aldrig testat, kul med lite nya "tips" ;)



Nu när du äntligen är ute ur garderoben så kommer det att dimpa ner en inbjudan till min klubb "Klubben för invärtes beundran" i din brevlåda ;)

2011-05-14 @ 11:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0